Aanscherping van de regels

om informatief over paarden te praten
Plaats reactie
StalMyrza
Site Admin
Berichten: 1257
Lid geworden op: 10-11-2010 08:59

Aanscherping van de regels

Bericht door StalMyrza » 28-04-2013 18:24

Helaas worden er dingen gedaan die niet netjes zijn en waar ik me aan irriteer, maar ook wat klachten geeft in de buurt.

Nieuwe regels:
-Maak je iets kapot, vervang je het.
Waarom: De regel om het mij even te melden zodat ik het kan repareren of vervangen werkt niet. Ik moet er zelf achter komen dat iets stuk is, en vervolgens weet niemand ergens van, ookal hebben andere het gezien en dit aan mij verteld. Misschien dat ik te makkelijk ben hierin, daarom wordt de regel nu wat kapot gaat vervang je. Zo hoef je het mij niet te melden, maar loop ik er niet elke keer tegenaan dat de dingen kapot zijn en ik ze dus niet kan gebruiken op het moment dat ik ze nodig heb.

-Er wordt niet meer naar de pony's van de buurman gegaan.
waarom: Hoogdrachtige pony's worden opgejaagd in de wei op het terrein van andere mensen en pony's van weer andere mensen. Bij uitbraak lopen ze makkelijk de weg op. Daarbij heb ik eerder al gezegt dat het op het terrein van andere mensen is en ik niet wil dat jullie daar te lang blijven hangen, laat staan met mijn pony's gaan picknicken. Vanaf nu is dat terrein dus verbonden terrein. En als er nog verdere klachten komen over gaten in het gras oid dan zullen de desbetreffende meiden het nog horen.

-Wandelen gebeurt alleen nog onder leiding van een volwassenen (18+) die door mij goedgekeurd is. Een aantal meiden vertrouw ik het nog wel toe, die horen het van mij en hebben dus permissie om wel te gaan. De andere niet meer.

Ik hoop dat deze regels het juiste effect hebben en ik bepaal zelf hoe lang ze van kracht zijn. Hopelijk is het maken van verdere regels overbodig.
Paardenhaar kettingen te koop
Afbeelding

Dorien
Pintabian
Berichten: 82
Lid geworden op: 20-01-2013 09:16

Bericht door Dorien » 28-04-2013 18:48

Je hebt gelijk Mandy !
Goed dat je het er even op hebt gezet .
Evy '

lailalover
Freiberger
Berichten: 701
Lid geworden op: 05-12-2010 11:24

Bericht door lailalover » 29-04-2013 20:39

Kan ik 5 mei nog wel mee op buitenrit met madelief?
Love laila en delano
Miss you wisper

StalMyrza
Site Admin
Berichten: 1257
Lid geworden op: 10-11-2010 08:59

Bericht door StalMyrza » 29-04-2013 20:51

ja die is onder begeleiding en ik zal zelf madelief dan halen
Paardenhaar kettingen te koop
Afbeelding

StalMyrza
Site Admin
Berichten: 1257
Lid geworden op: 10-11-2010 08:59

Bericht door StalMyrza » 26-05-2013 21:26

Ik wil iedereen hier nog even op wijzen omdat de rood/zwarte longeerlijn al enkele weken kapot is maar er geen nieuwe is gekomen en het klipje ook niet gerepareerd is. Ik zou degene die hier meer van weet willen vragen actie te ondernemen.
Paardenhaar kettingen te koop
Afbeelding

Plaats reactie