superschattige shetlandhengst zoekt nieuw huis

Hier kun je al je paardenspullen te koop aan bieden.
Plaats reactie
Almirante
Letlander
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-08-2011 15:16

superschattige shetlandhengst zoekt nieuw huis

Bericht door Almirante » 28-09-2011 22:16

Mag ik hier ook een pony aanbieden? (valt volgens mij niet onder de paardenspullen, maar ik vind geen betere categorie).

Ik doe het maar gewoon:

Na lang nadenken heb ik besloten een nieuw huis te zoeken voor onze leuke shet Niño. Hij is twee jaar oud (mei 2009) en woont sinds januari 2010 bij ons (ik bedoel bij Almirante en de anderen). Hij is heel braaf, ook voor kinderen (zie foto's), gewend aan halster, hoeven krabben en ander getut. Nooit ziek geweest.

Hij gaat weg omdat ik meer dan genoeg heb aan één paard (Almirante) en omdat ik dan een andere pony in pension kan nemen, waardoor ik wat meer hulp heb dan ik nu heb.

Natuurlijk gaat hij alleen weg als hij een plekje krijgt waar hij altijd buiten kan zijn en waar hij gezelschap heeft. En het liefste ook iemand die hem aandacht geeft. Ik wil 'm graag zelf wegbrengen, zodat ik weet waar hij komt te staan.

Wil je meer info, mail me dan op anna@amworks.nl.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RomyHensen
Belgisch Trekpaard
Berichten: 142
Lid geworden op: 13-02-2013 18:39

Bericht door RomyHensen » 24-02-2013 09:51

Leuke shet.
Mooi is hij ook.
Maar ik al helemaal geen plaats voor paarden en pony's.
Wel jammer.
Als ik wel plaats had had ik hem zo van je over ge nomen!
)
♥ I love you Laila! ♥ Wil je never meer kwijt! xxx ♥

♥ Afbeelding ♥

Almirante
Letlander
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-08-2011 15:16

Bericht door Almirante » 24-02-2013 10:10

Hoi Romy,

Ik wist niet meer dat deze advertentie op het forum stond... Niño heeft in januari 2012 en nieuw baasje gevonden waar hij het hek goed heeft. We zijn vorige maand bij hem wezen kijken en hij heeft het echt super!
Maar deze advertentie moet dus eigenlijk verwijderd worden, sorry....

Groetjes,

Anna

Plaats reactie