dagboek traningen van Merel

Plaats reactie
merel_debora
Paso Fino
Berichten: 389
Lid geworden op: 17-11-2010 20:14

dagboek traningen van Merel

Bericht door merel_debora » 01-10-2011 08:32

haaaaii :D

hier ga ik vertellen wat ik allemaal gedaan heb bij mandy!!



xxxx Merel :D
Phoebe mis jeee!!!<3

merel_debora
Paso Fino
Berichten: 389
Lid geworden op: 17-11-2010 20:14

Bericht door merel_debora » 02-10-2011 09:44

1 oktober.

Eerst gingen Mara en ik uitmesten in het springweitje en in de paddock.

Daarna gingen ik en nog een paar meiden een paar paarden pakken want dan ging Katja ze een spul geven tegen luizen.

Daarna ging ik Lisa in haar wei poetsen. ze mog alleen niet uit de wei want ze stond bij chewano :( toen ik haar aan het poetsen was had ik een lekker plekje gevonden :D ze vindt het echt heerlijk als je haar onder haar nek poetst.

Daarna gingen Tessa Mara en ik de waterbakken verschonen.
dat was echt heel erg vies want er zat allemaal heel erg veel alg in.

Daarna had ik Fellow gepakt en gepoetst. toen ik klaar was met poetsen ging ik hem afspoelen. en lekker laten rollen in de bak. daana gaf ik hem nog lekker grasmix en ging hem nog even al dat zand van hem afhalen.
en toen kwam Nikki en die wou nog even wat met hem doen.

Toen ging ik samen met Tessa Dewi nat spuiten en daarna haar lekker in soppen met een heel grappig ding van Tessa. daarna gingen we haar staart ook nog in zepen. en op een gegeven moment kwam (kleine) Sanne ons ook nog even helpen. daarna gingen we haar weer nat maken zodat het soap van haar af ging. eerst vondt ze het eng en ging ze heel irriand doen door telkens te lopen toen was Tessa 1x heel boos geworden en toen luisterden ze wel. maar daarna vondt ze het eigenlijk wel heel erg lekker.

Ik vond het vandaag weer een hele leuke dag!!

xxx merel
Phoebe mis jeee!!!<3

merel_debora
Paso Fino
Berichten: 389
Lid geworden op: 17-11-2010 20:14

Bericht door merel_debora » 09-10-2011 20:11

zondag 9 oktober

als eerste deden Mara enik alsof wij paarden waren en gingen we in de bak over hindernissen springen :lol: :wink: Daarna
gingen Mara en ik Poca en Phoebe doen.
Daarna Debora en Do.
daarna hadden Mara en ik nog ff uitgemest.
En als laatste nog Fellow en Chester gedaan

xxx
Phoebe mis jeee!!!<3

merel_debora
Paso Fino
Berichten: 389
Lid geworden op: 17-11-2010 20:14

Bericht door merel_debora » 28-10-2011 19:00

vrijdag 28 oktober

Mara en ik gingen meteen uit school naar mandy.
toen we daar waren gingen we eerst ff omkleden en daarna gingen we mijn spullen in het kastje van kayleigh doen!

daarna gingen we uitmesten in de bak en waar de merrie's stonden,
daarna gingen we demey en phoebe gepakt! en gepoetst en vrijheidsdressuur gedaan! ik ging met phoebe. en ze moest me volgen en dat deet ze heel erg goed! ze ging zelf over het zand dat er nog lag! en daarna gingen we ff voor het rode hekje staan om te kijken of ze het eng vonden ze vonden het wel spannend maar ze bleven wel staan! daarna gingen we in draf weer naar de poetsplaats.(alleen phoebe ging aan de hand galloperen!)(echt zo schattig!) daarna gingen we even in het spring weitje spelen.
we probeerden met phoebe op de band te komen maar dat lukte niet(ze ging stijgerenXD) daarna probeerde ik nog over de wip maar dat durfde ze niet dus gingen mara en ik nog even in de bak een parkoertje doen en dat deden ze heel erg goed.

toen hadden we ze grasmix gegeven!
terwijl ze aanhet eten waren hadden we een kleine fotoshoot gehouden!
toen hadden we ze terug gezet.

daarna hadden mara en ik nog even alle water bakken gevuld!

en had ik nog ff bij Timo en Delano uit gemest.

daarna hadden mara en ik ook nog ff kayleigh kastje en kleine mandy's kastje verwisseld dat was heel erg lollig! maar we zijn er wel achter gekomen dat wij geen bouwvakkers moeten worden!

en daarna zijn we naar huis gegaan!

ik vond het vandaag weer een hele leuke dag!!

en phoebe is echt een schat van een pony!!

Xxx
Phoebe mis jeee!!!<3

Plaats reactie